Proč u nás nemůžete platit na dobírku?

Chcete vědět, proč jsme u nás zrušili platbu za zboží dobírkou při jeho převzetí?

Jednoduše proto, že nás v poslední době trápilo větší množství nepřevzatých objednávek. Tak jsme si řekli dost. Nechceme být otroky "zákazníků", kteří svoji objednávku nemyslí vážně. Každá objednávka nás stojí čas, energii, peníze a zboží, které někde bez užitku cestuje i 14 dní. Tohle všechno rádi investujeme do zákazníků, kteří o zboží od nás opravdu stojí. Ne do těch, kteří se baví fiktivními nákupy, které neplánují převzít. Samozřejmě rozumíme tomu, že existuje malá skupinka lidí, kteří z nějakých důvodů nemůžou zaplatit předem (on-line kartou nebo bankovním převodem). To umíme řešit individuálně, pokud se s námi spojíte (601 592 624, zverinec@e-zverinec.cz). Ale ze zkušeností víme, že jsou to opravdu jednotky případů. I v našem kamenném obchodě registrujeme, že i senioři, pro které byla bezhotovostní platba přece jen zpočátku složitější, tak dnes v covidové době platí kartou častěji, než spousta lidí v produktivním věku.

Moc dobře si uvědomujeme, že někteří neradi platí za zboží předem, zvlášť v době, kdy nás všechna média varují před podvodnými eshopy. Tomu naprosto rozumíme. Kdybychom byli eshop, který to nemyslí poctivě, těžko bychom fungovali třetím rokem. A protože chceme fungovat i nadále, nemůžeme si dovolit vyhazovat čas, energii a peníze nesprávným směrem. Jsme malá česká rodinná firma bez zahraničního kapitálu, dluhů nebo dotací. A takoví chceme zůstat i do budoucna.

Děkujeme všem zákazníkům, kteří s námi byli až doteď a jsou u nás spokojení. Věříme, že se jejich přízni budeme těšit i nadále a že pro nové zákazníky nebude zrušení dobírky překážkou. Nejsme zdaleka první, ani poslední eshop, který k tomuto kroku přistoupil.

Děkujeme za pochopení

Váš Zvěřinec

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.